לבד בבית או לעבור ל...
 
התראות
מחק הכל

לבד בבית או לעבור למושב...

2 שרשורים
2 Users
0 Likes
1,051 צפיות
שרשורים: 1
Topic starter
(@מעין)
חבר חדש
הצטרף/ה: לפני 11 שנים

הי, שמי מעין, אני בת 32 וגרה ברמת גן בדירת 30 מטר לבד. יש לי כלבה מדהימה בת שנתיים, פקינזית, כלבה טוב חברותית ונאמנה.
אני יוצאת מהבית כל יום לעבודה בסביבות וחצי 8 וחוזרת בין 6 ל 7 בערב.
אני מוציאה אותה בבוקר, בערב ובלילה עוד פעמיים, אני מאוד מאוד אוהבת אותה ומאוד קשורה אליה, אבל אני מרגישה שהיא ממש בודדה ועצובה כשאני הולכת.
יש לה משחקים, אוכל ומיים אבל כשאני רואה את הפרצוף שלה שאני הולכת מהבית אני ממש ממש עצובה וכל היום חושבת עליה ומרחמת עליה. מה גם שאני תמיד צריכה למהר הביתה בערב ולא לעשות סידורים אלא קודם כל לבוא אליה.
ההתלבטות שלי קשה....בין להשאיר אותה איתי, ולתת לה יחס של שעתיים שלוש ביום ואז אני הולכת לישון וחוזר חלילה, או לתת אותה להורי במושב, הורי גרים במושב עם גינה גדולה , אחים ואחיינים שחוזרים הביתה בשעות הצהריים ונמצאים בשעות גמישות, כשאנחנו שם היא מאושרת,רצה, מטיילת...אני לא מצליחה להחליט אם היא תשמח יותר אצלי או אצלם? מה עדיף..? ממש צריכה עצה מקצועית כי התכנון שלי הוא לקחת אותה מחר למושב ולהשאיר אותה לכמה ימים ניסיון..יהיה לי קשה ובטח גם לה אבל אני רוצה שיהיה לה טוב, זו המטרה היחידה שלי, אני אתמודד עם הזמן...תודה רבה רבה אשמח לתגובה..מעין

1 תגובה
עמיחי מורשת
שרשורים: 704
(@vet4u)
משתמש
הצטרף/ה: לפני 16 שנים

שלום לך מעיין
מתנצל על העיכוב בתשובתי(הייתי בחופשה).
הבעיה שאת מציגה מאוד נפוצה בתקופה הנוכחית. רוב האנשים יוצאים לעבודה בבוקר וחוזרים מאוחר אחה"צ והערב. כלב יכול להשאר 8 שעות לבדו. לפי מה שאת מתארת במיוחד אם את עובדת 5 ימים בשבוע אז יש לך כל יום איתה מספר שעות והרבה יותר שעות בסופי שבוע.
כשאנחנו מאמצים/קונים כלב אנחנו חושבים אמנם על טובת הכלב אבל אנחנו עושים זאת למען הסיפוק הפרטי שלנו מהקשר הנפלא והמיוחד הזה. כל עוד אנחנו עומדים בקריטריונים הבסיסיים של מניעת צער בעלי חיים הרי 2 הצדדים מאוד נהנים.
אני משוכנע שכלבתך מאוד קשורה אלייך והטיפול שלך בה מאוד אחראי. אני לא בטוח אם במושב היא תקבל יחס וטיפול הולם רציף ואחראי כמו שאצלך בעיר. מה גם שבמושב ישנן סכנות מרובות כמו כבישים עם מכוניות,כלבים משוטטים, רעלים,נחשים וכו'.
ישנו פתרון לבעיית הלבד והוא דוגי-סיטר שיבוא/תבוא בשעות הצהריים לבדוק שהכל בסדר ולהוציא אותה לטיול קצר.יש הרבה תיכוניסטים שתמורת כמה שקלים ישמחו לבצע את התפקיד.
כפי שאת רואה נטייתי היא להמליץ לך להשאירה איתך אלא אם כן פשוט קשה לך העניין והאחריות.
אשמח לשמוע מהי החלטתך.
בהצלחה
ד"ר עמיחי מורשת
בית החולים הוטרינרי רחובות
08-9390738

הגב
Share: