חתולה עם נשירה ברגל...
 
התראות
מחק הכל

חתולה עם נשירה ברגל... דחוף!!!!!

4 שרשורים
3 Users
0 Likes
1,158 צפיות
שרשורים: 6
Topic starter
(@diyavolenak)
חבר פעיל
הצטרף/ה: לפני 11 שנים

שלום!
החתולה שלי בת 6)מסורסת) ולא מזמן גילו אצלה מחלת לב שכתוצאה ממנה יש לה קרישת דם והיא קיבלה שיתוק של 2 רגליים אחוריות. לאחר טיפול ב- clexane/enaladex ו- clopidogrel הכל הסתדר והיא חזרה ללכת. לצערי אחרי כמה חודשים זה חזר אליה עוד פעם. הפעם רגל אחת חזרה ורגל שניה התנפחה ממש.. הוספתי לתרופות שלה Aspirin ולאחר כמה ימים הנפיחות ירדה. אך התחילה לנשור ולהקריח (רק ברגל) ועדיין קשה לה להזיז את הרגל הזאת. ההתקרחות מתפשטת והנשימות החלו להיות לא סדירות. יום אחד 30 יום שני 90... מזה יכול להיות וכיצד אני יכולה לעזור לה???
אני מעדיפה לא לקחת אותה לקליניקה היא חתולה ממש פחדנית וכל ביקור כזה עושה לה טראומה מכניס אותה ללחץ וגורם לה להרגיש יותר גרוע... (וגם הרבה רופאים פשוט אומרים שלא בשליטתם לעזור לה) אני ממשיכה לתת לה זריקות וכדורים באופן קבוע אך האם זה יעבור לבד או צריך טיפול נוסף?
אני רואה שהיא סובלת האם יש צורך להרדים אותה כדי למנוע ממנה את הסבל?? או קריתת רגל? אני כבר לא יודעת מה לעשות.. מאד מאד אוהבת אותה ולא רוצה שהיא תסבול וכמובן שלא רוצה להרדים אותה!!!! תעזרו לי להציל אותה!!! 🙁
תודה מראש!

3 תגובות
עמיחי מורשת
שרשורים: 704
(@vet4u)
משתמש
הצטרף/ה: לפני 16 שנים

ויקטוריה שלום,
במצב מורכב ומסכן חיים שכזה חשוב שיהיה רופא אחד שיקח אחריות על בריאותה של חתולתך. מי הרופא שאחראי על טיפולה כרגע?
ברור שכל נסיון יעוץ דרך האינטרנט צפוי להגמר בכישלון.
ממה שאני שומע הרופאים שטיפלו בה עד כה עשו עבודה מצויינת.
בהצלחה
ד"ר עמיחי מורשת
בית החולים הוטרינרי רחובות
089390738

הגב
שרשורים: 6
Topic starter
(@diyavolenak)
חבר פעיל
הצטרף/ה: לפני 11 שנים

שלום!
הרופא שטיפל בה זה קרדיולוג דן אוהד מהמרפאה בבית דגן..
אני לא מחפשת מישהו שייקח אחריות רק רוצה לדעת למה היא מקריחה ברגל??
אני ממשיכה לעשות לה זריקות ולתת כדורים, הנשימות שלה הסתדרו ורואים שהיא מרגישה הרבה יותר טוב, אך עדיין רגל אחת לא מתפקדת 100% וממשיכה להקריח. יש משהו שאפשר לעשות עם זה? לפני יומיים גם שמתי לב לתופעה מוזרה אצלה.. היא ניסתה לאכול חול מהארגז שלה אבל נראה לי זה כבר עבר לה...
אשמח אם תענה לי, תודה

הגב
עמיחי מורשת
שרשורים: 704
(@vet4u)
משתמש
הצטרף/ה: לפני 16 שנים

נשירה ברגל יכולה להגרם מהרבה סיבות רפואיות. למשל דלקת חיידקית פטרייתית או טפילית.לעיתים הגורם הוא בעיה במערכת החיסון.אופציה נוספת במקרה שלך היא בעייה בזרימת דם.כפי שאמרתי (לפני החופשה שהייתי בה) וטרינר צריך לאבחן קודם כל ואם ניתן אז לטפל .
בהצלחה
ד"ר עמיח מורשת
בית החולים הוטרינרי רחובות
08-9390738

הגב
Share: