התראות
מחק הכל

שבר Y במרפק כלב

5 שרשורים
2 Users
0 Likes
3,320 צפיות
שרשורים: 3
Topic starter
(@לירון)
חבר חדש
הצטרף/ה: לפני 11 שנים

שלום אני מבקש להתייעץ איתך כי באמת שלא מצאתי שום מידע על הבעיה שלי,יש לי גורה לברדור חומה יפייפיה,מאוד אנרגטית.ביום חמישי האחרון תוך כדי משחק עם כלבה אחרת היא נפלה מהמרפסת שלנו למטה גובה של 10 מטרים לערך,הובלנו אותו במהירות למרפאה וטרינרית,לאחר המון בדיקות וצילומים,התברר שאין פגיעה פנימית ברוך השם,ואנחנו מתמודדים עם שבר בכף יד,שהוא פחות בעיה.ועם שבר במרפק יד ימין.השבר אובחן על ידי הוטרינר כשבר Y במרפק.(אני יכול לשלוח תצלום של השבר לסייע בהבנה).בכל מקרה הוטרינר רוצה לנתח וכנראה להשים בורג ופין כדי לשחזר את המפרק.רציתי לדעת אם לדעתך זה הפתרון.כי שאלתי חבר של משפחה הוא אמר שלדעתו.צריך לעשות קדיחות קטנות בעצם.ולחבר עם חוט פלטינה.תודה רבה כרגע היא רשומה למחר לניתוח.....שבת שלום חשוב לציין שהגורה בת 5 חודשים,והסבירו לי שכמעט בטוח שהיא תצלע.וסיכוי גדול שהפלטות גדילה נפגעו ולא בטוח שהרגל תגדל בהמשך

Attached files

4 תגובות
עמיחי מורשת
שרשורים: 704
(@vet4u)
משתמש
הצטרף/ה: לפני 16 שנים

לירון שלום,
אכן מדובר בשבר מורכב במרפק. ההחלטה על סוג הקיבוע נעשית על ידי הוטרינר המנתח בזמן הניתוח עצמו. חוטים בלבד לא יספיקו לדעתי במקרה זה. לצערי התוצאות הטובות לא תמיד מובטחות. כשאנחנו נתקלים במקרים מסוג זה אנחנו מזמינים מנתח מומחה שאמנם מיקר את העלויות אבל משפרים את הפרוגנוזה. גם וטרינר מנוסה שאינו מומחה יכול לתקן בהצלחה שבר כזה.
בהצלחה
ספרו לנו על התוצאות!
ד״ר עמיחי מורשת
בית החולים הוטרינרי רחובות

הגב
שרשורים: 3
Topic starter
(@לירון)
חבר חדש
הצטרף/ה: לפני 11 שנים

קודם כל תודה על התגובה המהירה,אז ההליך והניתוח בסוף יבחר עי המנתח? להערכתך כמה זמן יקח שיקום כלבה לאחר ניתוח כזה?ורציתי לשאול זה כמה להערכתך אמור לעלות ניתוח כזה.המרפאה בקשה ממנה 4500 שלדעתי זה סביר לניתוח כזה חשוב לי רק להיות בטוח.שוב פעם תודה ושבת שלום

הגב
עמיחי מורשת
שרשורים: 704
(@vet4u)
משתמש
הצטרף/ה: לפני 16 שנים

הליך השיקום אחרי ניתוח:
בדרך כלל מבקשים מנוחה של חודש ואחכ חזרה הדרגתית לפעילות. בדרך כלל אחרי שלושה חודשים הליך השיקום אמור להסתיים.
ההחלמה בכלבים צעירים תמיד מהירה יותר.
עלויות:
אני משתדל לא להכניס עניינים כלכליים לפורום מטעמים אתים אלא רק נושאים מקצועיים. עימך הסליחה. אני כן יכול לומר שאם אתה סומך על מרפאה בהיבט המקצועי אתה יכול לסמוך גם על הפן הכלכלי.
בהצלחה
ד״ר עמיחי מורשת
בית חולים וטרינרי רחובות
089390738

הגב
שרשורים: 3
Topic starter
(@לירון)
חבר חדש
הצטרף/ה: לפני 11 שנים

זה בסדר גמור תודה רבה לך,אגב היא באמת נס חנוכה קטן כי היא נפלה מגובה מאוד גבוה לתוך חתיכה קטנה של בוץ.באזור שהכל בטון מסביב.
תודה רבה על העזרה מעריך,ומבין בנושא הכלכלי תודה

הגב
Share: