צריכה עצה/עזרה דחופ...
 
התראות
מחק הכל

צריכה עצה/עזרה דחופה בעניין החתול החולה

13 שרשורים
2 Users
0 Likes
1,813 צפיות
שרשורים: 53
Topic starter
(@רינת-הים)
חבר מהימן
הצטרף/ה: לפני 12 שנים

אהלן
החתול שלי חולה ,הוא בן 8 בערך .
יש פה שירשור שלם בנוגע להסטוריה הרפואית שלו ,האיידס ,הדלקות בחניכיים .
באופן כללי בימים האחרונים הוא קצת חלש ,אבל בסהכ אני כן רואה חיוניות .זה מתבטא בכך שהוא מגיב היטב כשהוא מריח אוכל שהוא אוהב .
קיימת בעיית אכילה ,מסרב לגמרי לאכול אוכל יבש ואני בטפשותי אולי התעקשתי שיוכל רק אוכל שלו -ואולי בגלל זה הוא רזה .כשנותנת לו עוף או טונה הוא כן אוכל בד"כ . כבר לא ידעתי מה לחשוב ,האם זה בגלל החניכיים או בגלל תיאבון סלקטיבי .הרופאה כבר המליצה בעבר על ציקלוספרין הפעם החלטתילהתחיל להמשתמש אך לפני שמתחילים להשתמש לוקחת אותו שוב לבדיקה כללית .
מייד כשראתה אותו היום החליטה שהוא במצב סופני (הוא אכן מאוד רזה ) ומיובש לחלוטין ,עשתה לו בדיקות דם שהצביעו על כשל כלייתי חריף (הרוב ב high ).והמליצה כבר לשחרר .אמרה שהוא עלול לקרוס מתישהו ,שיתכן שגם זריקות הטשטוש יפגעו בו (קיבל 3 כי לא הסכים אחרת ) ,שיתכן שגם הסטרואידים פגעו לו בכליות .כרגע הוא מאושפז עם עירוי נוזלים ובעוד יומיים היא תבדוק שוב את מצב הכליות .
מה לעשות ?? לשחרר ?? לא לשחרר ?? אולי הוא מיובש כי הוא לא אוכל ?אולי כשיתחיל לקבל ציקלוספרין ישתפר המצב ?? (היא אמרה שלא ).מישהי שהרופאה המליצה לחבור אליה ולקנות ביחד את התרופה ,אמרה שמאז התרופה החתול שלה אוכל כמו שצריך .לפי הרופאה החתול שלה במצב כלייתי טוב יותר .היא מיששה לחתול שלי את הכליות ואמרה שמרגישה בעייה שם .
לא יודעת מה לעשות .

12 תגובות
עמיחי מורשת
שרשורים: 704
(@vet4u)
משתמש
הצטרף/ה: לפני 16 שנים

רוית שלום,
מצטער לשמוע את החדשות הקשות.
לפני שאענה, האם תוכלי לפרסם כאן את תוצאות הבדיקות?
בברכה
ד״ר עמיחי מורשת
בית חולים וטרינרי רחובות
089390738

הגב
שרשורים: 53
Topic starter
(@רינת-הים)
חבר מהימן
הצטרף/ה: לפני 12 שנים

האמת היא שהפעם לא הצלחתי לצלם

הגב
שרשורים: 53
Topic starter
(@רינת-הים)
חבר מהימן
הצטרף/ה: לפני 12 שנים

כשאני בודקת את תוצאות הבדיקה שנעשתה בפברואר שם כבר נראתה כנראה תחילתו של הכשל ,זה היה קצת מעבר לגבול העליון של הנורמה.בינואר זה היה פחות ,הפעם כנראה יותר אבל לא צילמתי.אוכל לבקש אולי מהרופאה שתשלח לי מחר ,לא יודעת מה יהיה מצבו ..

הגב
עמיחי מורשת
שרשורים: 704
(@vet4u)
משתמש
הצטרף/ה: לפני 16 שנים

רוית שבת שלום,
כשהכליות פגועות באופן משמעותי ישנה ירידה בתיאבון. כמו כן אסור להשתמש בתרופות שיחמירו את הפגיעה.
לכן רציתי לראות את התוצאות. בסיטואציה שאת מתארת, אם ישנה גם פגיעה כלייתית קשה זאת נחשבת התפתחות חמורה. לגבי נושא המתת חסד, תצטרכי לדון על כך עם הוטרינר המטפל.
בברכה
ד״ר עימיחי מורשת
בית החולים הוטרינרי רחובות
089390738

הגב
עמוד 1 / 3
Share: