התראות
מחק הכל

פקינזית בת 13 עם עין יבשה

2 שרשורים
2 Users
0 Likes
439 צפיות
שרשורים: 0
אורח
(@אנונימי)
חבר חדש
הצטרף/ה: לפני שניה 1

שלום רב,
יש לי פקינזית בת 13. תמיד היו לה עיניים בעיתיות אבל בשנים האחרונות הראייה שלה הדרדרה, ויש לה הרבה הפרשות בעיניים, נראה שהיא כמעט ולא ממצמצת. הלכתי לוטרינרית שאמרה לי לשים לב כמה שיותר טיפות עיניים (רגילות שקונים בסופר פארם), ואכן מאז שהתחלתי לתת לה קבוע טיפות עיניים המצב שלה יחסית השתפר ואפילו חלק מהראייה חזרה.
לאחר מכן הלכתי לוטרינרית נוספת לחוות דעת נוספת והיא טוענת שלכלבה שלי יש בעיה שנקראת "עין יבשה" ושהטיפות הרגילות הן לא מה שיעזור אלא צריך לקנות לה טיפות עיניים מיוחדות  בשם Cyclosporine opthalmic eye drops והשמחיר שלהן הוא כ300 (!) שקלים. אני רוצה לתת לכלבה שלי את הטיפול הכי טוב שאני יכולה אבל לצערי אני סטודנטית מובטלת ולכן רציתי להתייעץ איתך ולשאול האם יש תחליף יותר זול לטיפות האלה שגם הוא יכול להועיל למצבה ובמידה ולא רציתי לשאול האם בתור וטרינר המחיר הזה הוא מוצדק? או שאני יכולה להשיג את הטיפות במחיר יותר נוח? או שלחילופין אתה חושב שאין ברירה ושזה הטיפול שצריך לקנות ולעשות.
תודה רבה

1 תגובה
עמיחי מורשת
שרשורים: 704
(@vet4u)
משתמש
הצטרף/ה: לפני 16 שנים

שלום דניאלה,
יפה אבחנו שני הוטרינרים. ציקלוספורין היא אופציה טובה אך יאכן יקרה במיוחד אם השימוש הוא קבוע.  יש לשים לב לכמות החומר במיכל והמחיר בהתאם. אחרי חודש טיפול יש לבצע בדיקת ייצור דמעות חוזרת על מנת לראות אם חל שיפור בייצור הדמעות. אם לא, אז יש סוג נוסף של טיפות  שניתן להשתמש בהם כמובן רק על ידי רופא. הטיפות נקראות טקרולימוס אבל זאת רק החלטת הרופא המטפל. גם טיפות אלה אינן זולות.
מתנצל אבל לא יכול להכנס לתמחורים ספציפים בדיונים כאן.
אגב יש מצבים שהטיפול לא עוזר ויש צורך לחזור ולהשתמש בדמעות מלאכותיות.
בברכה
דר׳ עמיחי מורשת, בית החולים הוטרינרי רחובות, פתוח 24/7, 089390738 

הגב
Share: