התראות
מחק הכל

אלרגיה

2 שרשורים
2 Users
0 Likes
362 צפיות
שרשורים: 0
אורח
(@אנונימי)
חבר חדש
הצטרף/ה: לפני שניה 1

שלום,יש לי כלבה צעירה שכנראה סובלת מאלרגיה בכפות רגליים שמתבטאת בליקוק יתר פצעים ועור אדום ומגורה מטופלת אצל וטרינר בהתחלה עם כדורים ואז במשחות ושמפו רפואי זה עוזר וחוזר בערך אחרי שבועיים הווטרינר אמר שזה כנראה אלרגיה לדשא או לפרח מסוים אני חושב שיש גורם נוסף האם בדיקה לאלרגיה יכולות לעזור? והאם יכול להיות שיש מצב והוא אלרגי לחלבון באוכל שלו(כבש)חטיפים עם כבש פחות עושה לה טוב אבל האוכל כן?
והאם יש עוד משהו שזה יכול להיות שמופיע רק בכפות רגליים?

1 תגובה
עמיחי מורשת
שרשורים: 704
(@vet4u)
משתמש
הצטרף/ה: לפני 16 שנים

שלום בן,
צודק הוטרינר שאלרגיה שמתבטאת רק בכפות הרגליים אופיינית למגע עם כפות הרגליים. במצב כזה החשודים העיקריים הם מיני צמחיה שהכלב דורך עליהם בזמן טיול.
אפשרות נוספת היא גרוי שקורה עקב מגע בבית עם חומרי ניקוי. הרבה אנשים מאפשרים לכלב לדרוך בבית מיד אחרי שטיפת ריצפה כשיש עדיין חומרי ניקוי פעילים על הרצפה. במצב שכזה חשוב לשטוף היטב את הרצפה במים אחרי ניקוי.
לעיתים יש שילוב של הדברים.
לשאלתך אלרגיה למזון תמיד אפשרית  אבל פחות סביר שהגרוי יופיע רק בארבעת כפות הרגליים ולא בשאר חלקי הגוף. הדרך לבדוק זאת היא בעזרת דיאטת אלימינציה במזונות היפואלרגנים שונים למשך תקופה של האכלה בלבדית במשך חודש. כל זאת בקוים כלליים. את הפרטים המדוייקים מה וכיצד,  כדאי לקבל ולעקוב אצל הרופא המטפל.
בברכה
 דר׳ עמיחי מורשת, בית החולים הוטרינרי רחובות, פתוח 24/7, 089390738  

הגב
Share: