גילוח שיער לכלבה בת...
 
התראות
מחק הכל

גילוח שיער לכלבה בתוך האוזן

2 שרשורים
2 Users
0 Likes
481 צפיות
שרשורים: 0
אורח
(@אנונימי)
חבר חדש
הצטרף/ה: לפני שניה 1

שלום ותודה מראש, יש לי נקבה בת שנה וחצי קינג צארלס קאבלייר עם אוזניים ארוכות, ואתמול סיפרתי אותה פעם ראשונה שבאה ספרית אלי הביתה. מכיוון שהיו לה גם קצת רסטות היא אמרה לי שכדאי לגלח שיער שנמצא בתוך האוזן ליד פתח התעלה כי היו שם רסטות ושהמקם יהיה נקי ,,. היום היא התחילה להתגרד עם הרגל באזור שם מה שלא היה קודם, ושמתי לב שרואים יותר את פתח פנים האוזן כי המקום נהיה יותר מרווח ולא צפוף עם שיער, ואין שיער כמו קודם. השאלה שלי השיער באזור כזה יגדל בוודאות ???? והאם השיעור במקום זה חיוני לשמור על פתח האוזן שלא יכנסו מים או ליכלוך??? מותר לגלח שם שיער?, תמיד היו לי כלבים בעבר ולעולם לא הורידו משם שיער.. אודה לך מאד מאד על תשובתך,

1 תגובה
עמיחי מורשת
שרשורים: 704
(@vet4u)
משתמש
הצטרף/ה: לפני 16 שנים

שלום ליאן
במסגרת עבודת הספר/ית לעתים הוא צריך להפעיל שיקול דעת האם לגלח פרווה באזורים רגישים. בכלבים גזעיים קיים תקן ספציפי שאופייני לכל גזע.  אם הכלב ממשיך לגרד את המקום יש לקחת אותו לבדיקה שמא נוצרה או שכבר היתה דלקת מקומית בעור במקום שבו היתה ראסטה (קשרים) בשיער.
מאחר ולא ראיתי את כלבך באופן ספציפי אני לא יכול לומר מהי הבעיה כרגע ומה יהיה בעתיד. מקווה שעד מתן תשובתי זאת כבר פניתם לטיפול באם הבעיה לא חלפה.
בברכה
דר' עמיחי מורשת
בית החולים הוטרינרי רחובות
08-93907382

הגב
Share: