חתול צעיר שנכלא במח...
 
התראות
מחק הכל

חתול צעיר שנכלא במחסן ל-17 שעות

2 שרשורים
2 Users
0 Likes
561 צפיות
שרשורים: 55
Topic starter
(@אנונימי)
חבר ראוי להערכה
הצטרף/ה: לפני 12 שנים

שלום רב,
אשמח לקבל חוו"ד:
בפסח העברתי את החתול שלי תולי (בן 8 חודשים בערך) לגדול אצל אמא שלי במושב, שם ישנם עוד שני חתולים מבוגרים ושני כלבים. תולי הפך במהרה למלך השכונה. אני מגיעה לבקר לכל השבת פעם ב-3 שבועות. ביום שישי לפני שבועיים אמא שלי נכנסה למחסן להוציא משהו ולא שמה לב שתולי נכנס לשם גם. היא נעלה את המחסן. אני באתי לבקר באותה השבת ולא מצאתי אותו ודאגתי מאוד (אמא שלי קצת מזניחה את החיות מבחינת תשומת לב וליטופים ונותנת להם בעיקר אוכל, שגם הוא לא מהאיכות הכי טובה. אני קונה אוכל טוב ומביאה לה מדי פעם). בבוקר יום שבת שמעתי את היללות שלו מהמחסן והוצאתי אותו. בסה"כ הוא היה כלוא במחסן ללא אוכל ומים וללא שירותים במשך 17 שעות. הוא היה קצת בטראומה אבל היה נראה שזה עבר לו. במשך השבת הוא הלך ונחלש ואז מהצהרים ועד מוצ"ש הוא שכב על שמיכה ללא תזוזה ממשית ופרכס למשך כמה שניות כל פעם מרווחים של שעה . סה"כ 5-6 פרכוסים. לאחר מכן התאושש וחזר לעצמו אבל ביום שני לקחתי אותו לוטרינר שלא מצא כלום וגם לא ערך בדיקות. אמור לי רק להשגיח שהוא עושה צרכים באופן סדיר אבל אני לא במושב אז לא ממש ניתן להשגיח. מאז אני מרגישה שהקשר ביני לבין החתול לא אותו דבר. היה לו קשה להמתין אצלי בדירה יום שלם לבדיקה והוא היה עצבני ומותש. הייתי שמחה לקבל עצות גם לגבי מצבו הרפואי וגם לגבי מצבו הנפשי.

1 תגובה
עמיחי מורשת
שרשורים: 704
(@vet4u)
משתמש
הצטרף/ה: לפני 16 שנים

שלום לך , ואגב אשמח לדעת מה שמך (-:
מתיאורך קשה לדעת מה מצבו הפיזי של החתול. הייתי מתחיל מלעקוב אחרי התיאבון שלו. האם התיאבון שלו תקין? האם מעבר למצב רוחו האם הוא נראה בריא ?
חתול שעבר לגור בכפר לא אוהב שלוקחים אותו מסביבתו הטבעית ולכן ברורה תגובתו הלחוצה בחזרה לדירתך בעיר.
בכל מקרה הייתי מתחיל בלפנק אותו עם אוכל טעים ועתיר חלבון כמו טונה, ריקברי וכדומה.
אם הוא עדיין לא נראה טוב כשמביטים בהתנהגותו בשטח בכפר, אזי צריך לחזור אתו לוטרינר ולבצע בדיקות נוספות ( בדיקות דם וכדומה) .
בהצלחה רבה
ד"ר עמיחי מורשת
בית החולים הוטרינרי רחובות
089390738

הגב
Share: